Vedení účetnictví

Kompletní nabídka služeb poskytovaných v rámci vedení účetnictví:
- zpracování předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených knih a evidencí
- vyhotovení přehledů dle potřeb klienta
- zpracování daňového přiznání k DPH, kontrolního hlášení a souhrnného hlášení
- zpracování ostatních daní (daň z příjmů, daň silniční, daň darovací aj.)
- účetní poradenství
- příprava podkladů ke kontrole (v případě ohlášení kontroly)
- zastupování na úřadech
- předávání dokladů v sídle Vaší společnosti popř. dle vzájemné domluvy
Po uzavření účetního období obdržíte přehledně uspořádané doklady za celé období. V případě zájmu je možné vám předat účetní sestavy přehledně uspořádané na datovém médiu (účetní deník, hlavní kniha, seznam otevřených pohledávek a závazků, roční účetní závěrka, daňová přiznání atd.).
Vyberte si ze dvou variant:
Komplet: V této variantě je samozřejmostí jak zaúčtování, tak i založení vašich dokladů. Doklady vyzvedneme dle individuální dohody a ve většině případů doklady zůstávají u nás do skončení účetního období, po té se zarchivované vrací ke klientům.
Mini: Platíte jen za zaúčtování dokladů. Samotná archivace dokumentů je na vás. To znamená, že nám předáte všechny doklady a po té co je zpracujeme je obdržíte zpět a dle svého systému archivujete.