Rekonstrukce účetnictví
Rekonstrukce účetnictví – harmonogram prací
- sběr prvotních podkladů - daňová přiznání, přehledy, výpisy zúčtování a plateb), bankovní výpisy, úvěrové smlouvy, faktury, dobropisy, zápočty, doklady o nabytí majetku -leasingové smlouvy a splátky, kupní smlouvy k majetkukontrola úplnosti prvotních dokladů
- vlastní zaúčtování dokladů - rekonstrukce účetnictví
- navedení a kontrola počátečních stavů účtů a účetních knih
- kontrola zůstatků účetních knih
- zcela nové zpracování Vašeho účetnictví určeného období
- kontrola a srovnání hodnot uvedených v již existujících výkazech a daňových přiznáních (přiznání k DPH, daním z příjmů apod.), případně zpracování dodatečných daňových přiznání
- zajištění vazby na předcházející a následující účetní období
Součástí služby je i jednání se státními institucemi, pojišťovnami a dalšími organizacemi na základě plné moci
Výsledkem rekonstrukce je zpracované komplexní účetnictví, předání potřebných sestav včetně účetní závěrky a dokladové inventarizace majetku a závazků včetně zpracování příslušných daňových přiznání.